Es modifica l’annex II del Reglament del Registre Telemàtic de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, aprovat el 18 de juliol del 2006 i publicat en el DOGC del 29 de setembre del mateix any, amb l’addició del tràmit anomenat Resposta al qüestionari web

10/12/2015

El tràmit l’inicia qualsevol ens que pertanyi a l’àmbit de l’Administració pública al qual la Sindicatura de Comptes hagi demanat la col·laboració en un treball de fiscalització en concret.

Segon.- Aprovar el procediment següent per utilitzar aquest tràmit: 1. Autenticar-se en la plataforma EACAT; 2. Anar al servei Tràmits Sindicatura del catàleg d’EACAT dins l’apartat de la Sindicatura de Comptes; 3. Clicar al tràmit Resposta al qüestionari web; 4. En la pestanya Contingut annexar l’arxiu PDF obtingut de l’aplicació web de la Sindicatura anomenada Gestió de qüestionaris que aquesta institució posa a disposició dels ens públics en el seu portal web; 5. En la pestanya Signadors afegir la identificació del president/a de l’ens; i, 6. Enviar la tramesa a signatura (si la tramesa està completa i és correcta, automàticament s’haurà habilitat la funcionalitat per poder-la enviar a signatura). Un cop enviada a signatura, la tramesa queda bloquejada i no pot ser modificada.