Mitjançant una Instrucció, el Tribunal de Comptes concreta la informació i documentació contractual corresponent als exercicis 2016 i següents que li han de ser tramesos en compliment de les obligacions contingudes en els articles 40 de la LFTCu i 29 del TRLCSP, així com el procediment i els mitjans per fer-ho

30/12/2015

L'obligació de remissió de documentació contractual al Tribunal de Comptes per part dels òrgans, organismes i entitats del sector públic local es configura de la manera següent:

1. Anualment, i dins dels dos primers mesos de cada exercici, s'hauran de remetre les relacions certificades comprensives dels contractes formalitzats en l'exercici precedent, amb exclusió dels contractes menors, d'acord amb el que estableix l'apartat III.1 d'aquesta Instrucció, o, en cas de no haver-se celebrat cap, un certificat negativa.

2. Dins dels tres mesos següents a la formalització de cada contracte, s'ha d'enviar còpia del document de formalització acompanyada de l'extracte de l'expedient, d'acord amb el que prescriu l'Apartat III.2 d'aquesta Instrucció.

3. Dins dels tres mesos següents a la data en què tinguin lloc, s'han de comunicar al Tribunal de Comptes les modificacions, pròrrogues o variacions de terminis, les variacions de preu i l'import final, la nul·litat i l'extinció normal o anormal els contractes, d'acord amb el que disposa l'apartat III.2 d'aquesta Instrucció.

Aquesta resolució entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el BOE.