17/03/2016

I. Aplicació en relació al Pla Pressupostari a mig termini 2017-2019 d’Entitats Locals

En la mateixa pàgina web de l’Oficina Virtual trobareu també l’aplicació que permet que les Entitats Locals puguin comunicar la informació comptable del Pla Pressupostari a Mig Termini al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.

L’Ordre HAP/2105/2012, d’1 d’octubre, per la que es desenvolupen les obligacions de subministrament d’informació previstes en la LO 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, estableix en el seu art. 6 l’obligació de remetre informació sobre els plans pressupostaris a mig termini, d’acord amb l’art. 29 de la LO 2/2012, en els que s’emmarcarà l’elaboració dels pressupostos de les Entitats Locals, i mitjançant els quals es garanteix una programació pressupostària coherent amb les objectius d’estabilitat pressupostària i de deute pública i de conformitat amb la regla de despesa.

El Ministeri ha publicat una guia de consulta que té per objecte mostrar els formularis bases en compliment de l’esmentada obligació referent al període 2017-2019, i que podeu consultar en la mateixa pàgina web de l’Oficina Virtual o en l'enllaç inferior.

AMPLIACIÓ DEL TERMINI: L’aplicació per remetre la informació al Ministeri estarà oberta fins les 24h de DEMÀ 18 de març.