La Federació de Municipis de Catalunya organitza una nova acció formativa, que començarà el dimarts 6 de juny, amb la que pretén donar a conèixer les noves normatives de les instal·lacions i el seu registre en l’àmbit de l’administració, incidir i descriure els aspectes tècnics singulars de cada tipus d‘instal·lació per redactar projectes o memòries i redactar plecs amb criteris de valoració adequats, que tinguin en compte la qualitat del treball i la seva sostenibilitat econòmica. El curs continuarà els dies 8, 13, 15, 20 i 22 juny






06/06/2017

El ritme de creixement dels serveis públics implica incorporar l’eficiència tècnica i administrativa en les noves instal·lacions de serveis, com a criteri general.

Adequar les antigues instal·lacions a la nova normativa, legalitzar-les, i registrar les noves amb la introducció de cada vegada més restriccions tècniques a l’hora de projectar, implica multitud de conceptes multidisciplinaris que cal considerar, com ara les revisions periòdiques obligatòries com a elements de qualitat i de seguretat dels equips i dels usuaris. Les contractacions esdevenen així un aspecte de camí crític entre la visió tècnica que plantegen els plecs i el criteris de valoracions, generant sovint discrepàncies entre els tècnics redactors i els serveis jurídics de l’ajuntament.

Aquest curs, impartit per Lluís Ferrero, enginyer, president de Tecnicat (Associació de Tècnics de l'Administració de Catalunya), està adreçat principalment a tècnics de l’administració, A1 i A2, caps de manteniment i resta de professionals, relacionats amb la redacció, supervisió de projectes i manteniment d'instal·lacions.