El curs, de 30 hores, tindrà lloc del 13 de juny al 13 de juliol, amb l'objectiu de descobrir els elements més bàsics de la Societat de la Informació, saber què és l'Administració electrònica i conèixer la legislació impressionable per a l'aplicació i l'ús de l'Administració electrònica






07/06/2017

El curs, que s'adreça principalment a tot el personal de les administracions públiques, i en especial al personal relacionat amb la informació i els sistemes, també té la finalitat de conèixer el dret d'accés electrònic que posseeixen els ciutadans, saber quina normativa s'aplica, com es realitzen algunes gestions electròniques, què és i en què consisteix un certificat digital i la signatura electrònica i veure la creació dels instruments capaços d'acreditar la identitat dels intervinents en les comunicacions electròniques i assegurar la procedència i la integritat dels missatges intercanviats, a través del Document Nacional d'Identitat electrònic, conèixer per a què serveix una seu electrònica, i conèixer l'ús del correu electrònic per mitjans habituals mitjançant canals segurs, com per exemple la xarxa Internet, que proporcionen confidencialitat i autenticitat en els missatges intercanviats entre els destinataris, entre d'altres.