Resolució de 25 de gener de 2018, de l’INAP, publicada al BOE número 24, de 27 de gener de 2018

29/01/2018

Mitjançant aquesta resolució es convoca l’acció formativa següent: "Jornada sobre la Llei de Contractes del Sector Públic”, el dia 2 de març de 2018. El lloc celebració serà la seu de l'INAP, c / Atocha, 106. Madrid. Consistirà en 5 hores lectives. El nombre de places és de 100. La data límit d'inscripció és el 15 de febrer de 2018.

Els destinataris de l’acció són els funcionaris de l'escala de funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional i altres funcionaris pertanyents a cossos i escales dels subgrups A1 i A2, i personal laboral fix assimilat, de totes administracions públiques.

L’objectiu de l’acció formativa és l’anàlisi de la problemàtica plantejada per l'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23 / UE i 2014/24 / UE, de 26 de febrer de al 2014.

Qui desitgi participar en l'activitat formativa convocada haurà de presentar la corresponent sol·licitud que serà accessible, després de la selecció de la jornada, a buscador de cursos inap o al web de l’INAP. El consentiment del superior jeràrquic s'entén concedit des del moment en què accedeix a participar en accions formatives en què hagi resultat seleccionat. L'enviament de la sol·licitud telemàtica degudament emplenada suposa l'acceptació expressa de les normes i procediments que regeixen la jornada.

La informació detallada de la jornada serà exposada a la pàgina web de l'Institut. Es podrà sol·licitar informació addicional a través del correu electrònic fl@inap.es.