La jornada, organitzada per l'FMC amb la col·laboració del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i del Consorci AOC, tindrà lloc el dimecres 18 d’abril i està adreçada principalment a personal tècnic i administratiu que treballa a les oficines d’atenció a l’empresa, a les oficines de gestió de les activitats econòmiques i, en general, a tot el personal públic de les administracions






09/03/2018

L’entrada en vigor de la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica ha possibilitat la reducció del temps de resposta de les administracions i ha fet efectiva la tramitació electrònica als nostres empresaris abans de l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, de procediment administratiu.

Per tant, tenint present que aquest canvi de tendència en la tramitació de les activitats econòmiques requereix de donar eines i oferir recursos a les oficines d’atenció a l’empresa, a les oficines de gestió de les activitats econòmiques i a tot aquell personal públic de les administracions locals que necessiten conèixer tots aquests serveis i recursos i formar-se en la tramitació electrònica, us oferim la possibilitat de conèixer-ho de primera mà durant aquesta jornada.