Mitjançant aquesta resolució es convoca la “Jornada sobre contractes administratius” el dia 15 d'octubre de 2018 (Codi: FL18-3075), que se celebrarà al carrer Atocha, 106. Madrid. Consistirà en 5 hores lectives. El nombre de places és de 450. I la data límit d'inscripció és el 30 de setembre de 2018

13/09/2018

Els destinataris són els funcionaris de l'Escala de funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional i altres funcionaris pertanyents a cossos i escales dels subgrups A1 i A2, i personal laboral fix o assimilat, de totes les administracions públiques.

L’objectiu de la jornada és l’anàlisi dels problemes plantejats per l'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, en relació amb els contractes administratius típics.

Qui desitgi participar en l'activitat formativa convocada haurà de presentar la corresponent sol·licitud que serà accessible, després de la selecció de la jornada, a les adreces inferiors.

El consentiment del superior jeràrquic s'entén concedit des del moment en què accedeix a participar en accions formatives en què hagi resultat seleccionat. L'enviament de la sol·licitud telemàtica degudament emplenada suposa l'acceptació expressa de les normes i procediments que regeixen la jornada.