03/03/2025

Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona i alcalde de Banyoles, va rebre el passat divendres 28 de febrer una representació de la Federació de Municipis de Catalunya, formada pel president David Bote i la secretària general Susanna Mérida

La trobada tenia per objectiu posar en comú qüestions que afecten els municipis gironins

La voluntat de la Federació de Municipis de Catalunya és ser present en tot el territori i donar servei a totes les administracions locals, atenent especialment les dificultats de finançament i aportant solucions a tot el territori. En aquest sentit, en la reunió es va parlar de diversos temes transversals especialment de les dificultats que existeixen per part dels ajuntaments i dels consells comarcals per aconseguir un finançament just.

Els representants de l’FMC van aprofitar per traslladar els principals objectius que es volen aconseguir en aquest mandat i van posar en valor l’activitat formativa durant l’any 2024 de la nostra entitat, que va oferir formació a 177 treballadors dels ens locals de la demarcació de Girona (inclosa la mateixa diputació).