La Federació de Municipis de Catalunya organitza un curs per ensenyar com avançar-te a una crisi en social media, a actuar correctament en cada etapa segons el teu pla de crisi i a solucionar-la generant el menor impacte negatiu en la teva organització

Tindrà lloc els dies 6 i 13 de maig i està adreçat principalment a assessors, assessores, responsables de gabinets de comunicació i de presidència i, en general, personal de l’àrea de comunicació de l’administració local






11/04/2025

Durant el curs ens introduirem en els nous valors digitals, les empreses i el seu RSC – ORM (definició i bases de la reputació en línia), la reputació digital dins de la reputació corporativa, el nou consumidor i el seu poder d’impacte, i quines són les fases i la metodologia d’un pla de reputació en línia i quines són les eines per a l’escolta activa. També ens qüestionarem, entre altres temes, què és crisi i què no és crisi de reputació digital (tipus, detonadors, impacte i probabilitat, triatges, creació del manual de crisi i prioritats).

El termini d’inscripció finalitza el dia 29 d’abril de 2025.