Una resolució publicada al DOGC 6840, de 26 de març, modifica l’annex II del Reglament del Registre Telemàtic de la Sindicatura de Comptes de Catalunya mb l’addició dels procediments anomenats “justificació d’incidències del Compte general dels ens locals”, “eFACT, factures electròniques” i “eTRAM sol·licitud electrònica del ciutadà”

07/04/2015

El procediment l’inicia qualsevol ens que pertanyi a l’àmbit de l’Administració local, qualsevol proveïdor amb qui la Sindicatura tingui obligacions reconegudes i que hagi d’enviar una factura electrònica i qualsevol ciutadà que vulgui fer un tràmit dels oferts per la Sindicatura, respectivament.

Concretament i pel que fa al procediment per justificar incidències del Compte general dels ens locals, s’estableix que ca.:

1. Autenticar-se en la plataforma EACAT, www.eacat.cat.

2. Anar al servei de tramesa en el menú de la Sindicatura en la pestanya Economia.

3. En la pestanya Contingut annexar l’arxiu xml que conté les incidències que la Sindicatura ha enviat a l’ens i que aquest ha completat amb les justificacions en els apartats corresponents.

4. Enviar la tramesa a signatura (si la tramesa està completa i és correcta, automàticament s’habilita la funcionalitat per poder-la enviar a signatura). Un cop enviada a signatura, la tramesa queda bloquejada i no pot ser modificada.