Curs d’atenció al ciutadà: com tractar situacions difícils



Curs d’atenció al ciutadà: com tractar situacions difícils

 

Presentació

El curs pretén preparar els participants, sensibilitzant-los i motivant-los, per a usar mètodes i eines que incideixin en una major qualitat de servei, una gestió eficaç de les queixes, i fer-los prendre en consideració que cap estratègia no és vàlida si no existeix disposició orientada a l’atenció del ciutadà.

 

Objectius

Un cop acabat el curs, els alumnes estaran en disposició de:

- Aprendre a superar les expectatives del ciutadà, i millorar-ne la satisfacció.

- Aprendre habilitats de comunicació que millorin l’atenció al ciutadà.

- Conèixer les tècniques d’atenció personalitzada.

- Assumir més responsabilitat i autonomia en situacions conflictives.

 

Destinataris

Personal de l’Administració local amb tasques d’atenció al ciutadà.

 

Docent

Susana Molina. Llicenciada en Direcció i Administració d’Empreses per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), formadora i gestora de formació en els àmbits d’atenció al ciutadà, protocol i RRPP i comunicació interna.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 4 de maig de 2009. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 12, 14, 19, 21 i 26 de maig de 2009

Durada 20 hores

Horari 9.30 a 14.00 hores


Lloc de realització

Centre d’Estudis Adams
Bailèn, 126
Aula B13
Barcelona

Centre d’Estudis Adams

Plànol

ADAMS.pdf