Organització d’actes, visites i esdeveniments a l’Administració local



Organització d’actes, visites i esdeveniments a l’Administració local

 

Objectius

L’objectiu del curs és dotar els assistents dels coneixements i les eines necessàries per organitzar de manera adequada qualsevol acte o esdeveniment protocol•lari que pugui tenir lloc en un ens local.


Destinataris

Tècnics de protocol dels ajuntaments i totes aquelles persones que treballin en l’àmbit del protocol i de la comunicació.

 

Docent

Martha González-Peláez. Llicenciada en Comunicació i Màster en Protocol.

Especialista en Protocol. Consultora de Comunicació i Relacions Públiques. Professora de la Universitat de Barcelona.

 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 25 de maig de 2009. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 3, 8, 15, 22 i 29 de juny de 2009

Durada 20 hores

Horari 9.30 a 13.30 hores


Lloc de realització

IL3
Ciutat de Granada, 131
08018 Barcelona

IL3 (Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona)

Plànol

IL3.pdf