Gestió ambiental per a tècnics municipals



Gestió ambiental per a tècnics municipals

 

Presentació

El curs pretén formar i informar els tècnics respecte dels coneixements generals aplicables a la gestió ambiental en el marc municipal, donant a conèixer les diferents eines aplicables als diferents àmbits de gestió.


Objectius
L’objectiu principal del curs és proporcionar els coneixements necessaris per a la realització d’una adequada gestió ambiental municipal integrada per a poder esdevenir una organització socialment responsable.

Destinataris
Personal de l’Administració local amb responsabilitats en l’àmbit de la gestió ambiental i el desenvolupament sostenible.


Docent
Rodrigo Radovan Díaz, director tècnic de l’Àrea de Sistemes de Gestió i Auditoria d’AGA-Q, SL. Consultor i auditor qualificat de normes ambientals.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 11 de setembre de 2009. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 21, 23, 28 i 30 de setembre i 2 d’octubre de 2009

Durada 20 hores

Horari 9.30 a 13.30 hores


Lloc de realització

IL3
Ciutat de Granada, 131
08018 Barcelona

IL3 (Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona)

Plànol

IL3.pdf