Administració electrònica



Administració electrònica


Presentació

Els projectes d’administració electrònica són actualment el principal factor de canvi de les organitzacions públiques. Aquest canvi, considerat imparable, té implicacions importants en la gestió i la conservació dels documents administratius generats per les tramitacions electròniques.


Objectius

• Adoptar una política adequada sobre tot el ventall de possibilitats que ofereixen les TIC en l’àmbit de la gestió municipal i de la seva repercussió en la ciutadania.

• Conèixer els processos que intervenen en la gestió de la informació que s’ha de trametre per canals electrònics.

           
Destinataris

Professionals de l’Administració pública (tècnics, gestors, regidors...) que estiguin relacionats amb les tecnologies de la informació, gestió del coneixement, disseny multimèdia, administració de webs, etc.

 

Docents
Miquel Soriano. Doctor enginyer en Telecomunicacions. Responsable del grup de seguretat de la informació de la UPC i director del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC.
Gustavo Pérez. Enginyer
informàtic, responsable del disseny d'intranets del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC.
Joan Tomàs.
Enginyer en Telecomunicacions, investigador del Departament d'Enginyeria
Telemàtica de la UPC.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 19 de setembre de 2009. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 29 de setembre, 1, 6, 8 d’octubre de 2009

Durada 20 hores

Horari de 9.30 a 14.30 hores


Lloc de realització

Fundació UPC
Edifici Tech Talent Center
Badajoz, 73-77
08005 Barcelona

Fundació Politècnica de Catalunya

Plànol

FUPC.pdf