Gestió de conflictes a l’atenció telefònica



Curs de gestió de conflictes en l’atenció telefònica

 

Presentació

El personal que té com a activitat principal la informació i l’assessorament sobre consultes del ciutadà té un component d’exigència i pressió de temps molt elevat, raó per la qual molt sovint s’hi plantegen situacions conflictives. L’objectiu principal del curs és augmentar la seva eficàcia en la resolució d’aquestes situacions.

 

Objectiu

Adquirir eines que permetin identificar una situació potencialment conflictiva.

Aprendre a gestionar positivament aquestes situacions mitjançant habilitats comunicatives telefòniques i de gestió de conflictes.


Destinataris

Personal de l’Administració local amb tasques d’atenció telefònica.

 

Docent

Virginia Carrasco Sánchez. Llicenciada en psicologia del treball i de les organitzacions i màster en direcció de recursos humans i consultoria de les organitzacions per la Universitat de Barcelona.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 22 de febrer de 2010. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 2, 4, 9, 11 de març de 2010

Durada 16 hores

Horari 9.30 a 14.00 hores


Lloc de realització

Centre d’Estudis Adams
Bailèn, 126
Barcelona

Centre d’Estudis Adams

Plànol

ADAMS.pdf