Planificació d’equipaments comercials en un àmbit liberalitzat: plans estratègics de comerç per als municipis



Planificació d’equipaments comercials en un àmbit liberalitzat: plans estratègics de comerç per als municipis


Objectiu

L’objectiu del seminari és resituar els alumnes en l’actualitat de l’entorn de la planificació comercial a Catalunya, a partir de l'àmbit normatiu que marca la recent entrada en vigor de la normativa estatal i autonòmica, resultant de la transposició de la directiva Bolkestein, i d’acord amb la realitat actual de l’entorn de la competència del sector del comerç i els plans d’expansió de les cadenes i grans empreses de distribució. En acabar el seminari, els participants hauran obtingut una visió de l’àmbit d'actuació que tindran els municipis en l’entorn actual, per poder influir en el seu desenvolupament comercial, i s’hauran familiaritzat amb allò que ha de ser un pla estratègic i en quins errors no s’han de fer a l’hora de dur-lo a terme.

Destinataris

Aquest seminari s’adreça als responsables de comerç de les administracions locals, tant si són de l’àmbit tècnic com si són càrrecs electes.


Docent

Ricardo Rustarazo. Consultor i soci de Retail & Trade Marketing, consultoria especialitzada en distribució i màrqueting al detall i en l’anàlisi de la geografia comercial urbana i l’evolució de l’oferta comercial de les ciutats.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 12 d'abril de 2010. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 21 d’abril de 2010

Durada 5 hores

Horari 9.30 a 14.30 hores


Lloc de realització

Escodi (Escola Superior de Comerç i Distribució)
Edifici del Vapor Universitari
C. Colom, 114
Terrassa

Escola Superior de Comerç i Distribució

Plànol

ESCODI.pdf