Habilitats de secretari/ària



 

Curs d’habilitats de secretari/ària

 

Objectius

• Reconèixer la imatge de l’organització i el rol del secretari o de la secretària.

• Conèixer les claus de l’atenció al client intern i extern.

• Conèixer les característiques bàsiques del protocol i de l’organització d’actes.

• Desenvolupar les habilitats necessàries per a afrontar situacions de presa de decisions, delegació i resolució de conflictes, etc.

 

Destinataris

Personal de l’Administració local amb tasques de secretaria.

 

Docent

Susana Molina. Llicenciada en direcció i administració d’empreses per la Universitat

Internacional de Catalunya (UIC), formadora i gestora de formació en els àmbits d’atenció al ciutadà, protocol i RRPP i comunicació interna.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 26 d'abril de 2010. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 4, 6, 13, 18, 20, 25 i 27 de maig de 2010

Durada 26 hores

Horari 9.30 a 14.00 hores.


Lloc de realització

Centre d’Estudis Adams
C. Bailèn, 126
Barcelona

Centre d’Estudis Adams

Plànol

ADAMS.pdf