Gestió de la comunicació en els processos participatius de la ciutadania
Objectius
Conèixer les claus i les eines de la gestió comunicativa, aplicades específicament als processos de participació ciutadana, per tal de fer més eficients i útils les decisions. La comunicació, com a àmbit de gestió que pot aportar valor i ajudar a obtenir resultats millors en els processos participatius.
Destinataris
Responsables polítics, directius i personal amb responsabilitat en les àrees de comunicació, informació i atenció als ciutadans, participació ciutadana i, en general, qualsevol membre de l’organització municipal amb vocació de posar en valor els serveis de la seva institució (serveis socials, mobilitat, joventut, cultura, policia local, qualitat, modernització, informàtica, organització, etc.).
Docent
Loreto Rubio. Doctora en Management Sciences per la URL i màster en direcció pública per ESADE. La seva carrera professional sempre ha estat vinculada a la gestió del màrqueting i la comunicació en entorns públics i socials. Va ser directora de relacions externes i qualitat en el sector de mobilitat i seguretat de l’Ajuntament de Barcelona. Actualment, és sòcia directora del grup GAPS Innova – Sinergia Value.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 21 de maig de 2010. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.
Edició 1
Dates 31 de maig i 3 i 4 de juny de 2010
Durada 12 hores
Horari 9.30 a 14.00 hores
Lloc de realitzacióidEC (institut d’Educació Contínua) Universitat Pompeu Fabra C. Balmes, 134. Barcelona
GAPS Innova
PlànolidEC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.