Sistemes de qualitat i oficines de turisme
Presentació
En moltes ocasions les oficines de turisme són un dels primers contactes que el visitant té amb la destinació, sia de manera personal, per correu electrònic o per telèfon. El desconeixement que de vegades té el turista, la seva incertesa i l’interès de no perdre el temps i poder gaudir d’una jornada divertida i interessant, fan que el servei d’acollida i informació turística sigui fonamental en l’experiència turística del nostre visitant. El compromís amb la qualitat aporta fiabilitat, millora contínua, satisfacció dels clients i control i prestigi de les oficines de turisme, i també, per tant, de la destinació.
Destinataris
Professionals de l’Administració pública (tècnics, gestors, regidors...) que estiguin relacionats amb l’àmbit del turisme.
Docents
Olga Villacampa Laita, llicenciada en psicologia; directora i sòcia fundadora de Noema Consulting (empresa dedicada al màrqueting i la comunicació turística i mediambiental); ha treballat per a diverses institucions, com l’Entitat del Medi Ambient de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Mancomunitat de Municipis de Barcelona, la Diputació de Granada i l’Ajuntament de Badalona (Turisme i Esports), entre d’altres; també ha donat classes en les assignatures de màrqueting de serveis i màrqueting turístic a ESADE, la UB, la UVIC i la UAB, i és coautora del llibre Màrqueting turístic.
Rocío Giráldez, diplomada en turisme i tècnica en comerç i màrqueting; exgerent d’un consorci de turisme de la província de Barcelona; exdirectora d’un projecte internacional de desenvolupament turístic a Cap Verd; col•laboradora en temes de formació i desenvolupament rural a la província de Granada i en sistemes d’implantació de qualitat a la Secretaria de Turisme d’Espanya; col•laboradora en la implantació de qualitat hotelera (Q) per a la Junta d’Andalusia; exgerent del Pla turístic per a la posada en valor del patrimoni miner de Linares (Jaén); té experiència como a docent en matèria de turisme, i actualment treballa a la Delegació de Turisme de la Diputació de Barcelona, a la Unitat de Promoció Turística, com a responsable de workshops i de les marques turístiques de la província de Barcelona en l’àmbit promocional.
Vanesa Mas, Diplomada en Turisme i Grau en Turisme. Ex gerent del Consorci de Turisme del Cardener on va iniciar el procés d'implantació de la Q de qualitat a l'Oficina de Turisme. Col•laboradora i docent en temes de turisme rural a l'Escola de Capacitació Agrària de Manresa. Experiència com a docent en l'àmbit del turisme en diferents entitats i empreses. Actualment treballant a l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona, com a responsable de la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions a més de 600 empreses i entitats de la província de Barcelona, realitzant la coordinació, assessorament i suport empresarial, la formació a ens gestors i consultores i el seguiment i control per a la correcta implantació del sistema de qualitat.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 12 de març de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.
Edició 1
Dates 22 i 24 de març de 2011
Durada 8 hores
Horari 10.00 a 14.00 hores
Lloc de realitzacióUPC School Tech Talent Center Badajoz, 73-77 08005 Barcelona
FUNDACIÓ POLITÈCNICA DE CATALUNYA
PlànolFUPC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.