Sistemes de qualitat i oficines de turisme



Sistemes de qualitat i oficines de turisme


Presentació

En moltes ocasions les oficines de turisme són un dels primers contactes que el visitant té amb la destinació, sia de manera personal, per correu electrònic o per telèfon. El desconeixement que de vegades té el turista, la seva incertesa i l’interès de no perdre el temps i poder gaudir d’una jornada divertida i interessant, fan que el servei d’acollida i informació turística sigui fonamental en l’experiència turística del nostre visitant. El compromís amb la qualitat aporta fiabilitat, millora contínua, satisfacció dels clients i control i prestigi de les oficines de turisme, i també, per tant, de la destinació.

Destinataris

Professionals de l’Administració pública (tècnics, gestors, regidors...) que estiguin relacionats amb l’àmbit del turisme.


Docents

Olga Villacampa Laita, llicenciada en psicologia; directora i sòcia fundadora de Noema Consulting (empresa dedicada al màrqueting i la comunicació turística i mediambiental); ha treballat per a diverses institucions, com l’Entitat del Medi Ambient de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Mancomunitat de Municipis de Barcelona, la Diputació de Granada i l’Ajuntament de Badalona (Turisme i Esports), entre d’altres; també ha donat classes en les assignatures de màrqueting de serveis i màrqueting turístic a ESADE, la UB, la UVIC i la UAB, i és coautora del llibre Màrqueting turístic.

Rocío Giráldez, diplomada en turisme i tècnica en comerç i màrqueting; exgerent d’un consorci de turisme de la província de Barcelona; exdirectora d’un projecte internacional de desenvolupament turístic a Cap Verd; col•laboradora en temes de formació i desenvolupament rural a la província de Granada i en sistemes d’implantació de qualitat a la Secretaria de Turisme d’Espanya; col•laboradora en la implantació de qualitat hotelera (Q) per a la Junta d’Andalusia; exgerent del Pla turístic per a la posada en valor del patrimoni miner de Linares (Jaén); té experiència como a docent en matèria de turisme, i actualment treballa a la Delegació de Turisme de la Diputació de Barcelona, a la Unitat de Promoció Turística, com a responsable de workshops i de les marques turístiques de la província de Barcelona en l’àmbit promocional.

Vanesa Mas, Diplomada en Turisme i Grau en Turisme. Ex gerent del Consorci de Turisme del Cardener on va iniciar el procés d'implantació de la Q de qualitat a l'Oficina de Turisme. Col•laboradora i docent en temes de turisme rural a l'Escola de Capacitació Agrària de Manresa. Experiència com a docent en l'àmbit del turisme en diferents entitats i empreses. Actualment treballant a l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona, com a responsable de la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions a més de 600 empreses i entitats de la província de Barcelona, realitzant la coordinació, assessorament i suport empresarial, la formació a ens gestors i consultores i el seguiment i control per a la correcta implantació del sistema de qualitat.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 12 de març de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 22 i 24 de març de 2011

Durada 8 hores

Horari 10.00 a 14.00 hores


Lloc de realització

UPC School
Tech Talent Center
Badajoz, 73-77
08005 Barcelona

FUNDACIÓ POLITÈCNICA DE CATALUNYA

Plànol

FUPC.pdf