Qualitat i atenció al ciutadà



Qualitat i atenció al ciutadà

 

Presentació

El curs pretén sensibilitzar, motivar i preparar els participants per fer servir mètodes i eines que incideixin en una major qualitat de servei, i per aprendre la consideració que cap estratègia no és vàlida si no hi ha disposició orientada a l’atenció del ciutadà.

 

Objectiu

-        Aprendre a superar les expectatives del ciutadà, millorant-ne la satisfacció.

-        Aprendre habilitats de comunicació que millorin l’atenció al ciutadà.

-        Conèixer les tècniques d’atenció personalitzada.

-        Assumir més responsabilitat i autonomia en situacions conflictives.


Destinataris

El curs s’adreça a totes aquelles persones que tenen tracte amb el ciutadà.

 

Docent

Virginia Carrasco Sánchez, llicenciada en psicologia del treball i de les organitzacions i màster en direcció de recursos humans i consultoria de les organitzacions per la Universitat de Barcelona.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 18 de març de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i el seu ordre de recepció. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 29 i 31 de març, i 5, 7 i 12 d’abril de 2011

Durada 20 hores

Horari 9.30 a 14 hores


Lloc de realització

Centre d’estudis Adams
Bailèn, 126
Aula B13
08009 Barcelona

Centre d’estudis Adams

Plànol

ADAMS.pdf