L’administració electrònica



L’administració electrònica

 

Presentació

Els projectes d’administració electrònica són actualment el principal factor de canvi de les organitzacions públiques. Aquest canvi té implicacions importants en la gestió i la conservació dels documents administratius generats per les tramitacions electròniques.

 

Objectius

• Adoptar una política adequada sobre tot el ventall de possibilitats que ofereixen les TIC en l’àmbit de la gestió municipal i la seva repercussió en la ciutadania.

• Conèixer els processos que intervenen en la gestió de la informació que s’ha de trametre per canals electrònics.

 

Destinataris

Professionals de l’Administració pública (tècnics, gestors, regidors...) que estiguin relacionats amb les tecnologies de la informació, gestió del coneixement, disseny multimèdia, administració de webs...

 

Director

Miquel Soriano, Dr. Enginyer en Telecomunicacions. Responsable del Grup de Seguretat de la Informació de la UPC i director del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC.

 

Docents
Gustau Pérez, enginyer informàtic i responsable del disseny d’intranets del Departament d’Enginyeria Telemàtica de la UPC.

Joan Tomàs, enginyer de telecomunicacions i investigador del Departament d’Enginyeria Telemàtica de la UPC.

 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 13 de maig de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible). La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 23, 25 i 30 de maig i 1 de juny de 2011

Durada 20 hores

Horari 9.30 a 14.30 hores


Lloc de realització

UPC School
Tech Talent Center
Badajoz, 73-77
08005 Barcelona

FUNDACIÓ POLITÈCNICA DE CATALUNYA

Plànol

FUPC.pdf