Estratègies locals per a la millora de la competitivitat turística



Estratègies locals per a la millora de la competitivitat turística

 


Presentació

Avui dia, el turisme configura una de les activitats econòmiques del nostre país en un context d’alta competència. És per això que és cabdal poder adoptar estratègies per a la millora de la competitivitat turística que permetin aportar eines i coneixements per tal de visualitzar els avantatges competitius d’un territori com a destinació turística.

 

Objectiu

• Conèixer noves oportunitats que ens presenten els turismes específics per millorar la competitivitat turística de la destinació.

• Donar eines per crear experiències turístiques memorables i comercialitzar-les a baix cost.

• Establir les claus de gestió necessàries.

 

Destinataris

Tècnics locals de l’àmbit del turisme i la cultura


Docent

Olga Villacampa Laita, llicenciada en psicologia. Directora i sòcia fundadora de Noema Consulting (màrqueting i comunicació turística i mediambiental). Ha treballat per a diverses institucions: Entitat del Medi Ambient de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Mancomunitat de Municipis de Barcelona, Diputació de Granada, Ajuntament de Badalona a Turisme i Esports, entre d’altres. Ha fet classes de les assignatures de màrqueting de serveis i màrqueting turístic a ESADE, UB, UVIC i UAB. Coautora del llibre Màrqueting turístic.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 6 de juny de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible). La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 14, 16, 21 i 23 de juny de 2011

Durada 16 hores

Horari 10.00 a 14.00 hores


Lloc de realització

UPC School
Tech Talent Center
c/ Badajoz, 73-77
Barcelona

Fundació UPC

Plànol

FUPC.pdf