Com promocionar el patrimoni cultural/turístic/social mitjançant les noves tecnologies



Com promocionar el patrimoni cultural/turístic/social mitjançant les noves tecnologies

 

Objectius

• Conèixer les tècniques i eines que a dia d’avui ens ofereix internet per fer promoció cultural, turística, social i/o econòmica a la xarxa.

• Ser conscient del perfil i habilitats que cal que tingui un dinamitzador on-line.

• Descobrir formes de fer publicitat d’organismes, empreses o esdeveniments a la xarxa. Comunitats virtuals i xarxes socials.

• Aprendre a gestionar els continguts a la xarxa.

• Gestionar la reputació on-line.

• Posicionar-se als cercadors i als mitjans socials.

• Aprendre a mesurar els objectius a la xarxa.

 

Destinataris

Responsables polítics, directius i personal amb responsabilitat en les àrees de comunicació i qualsevol membre de l'organització municipal amb vocació de comunicar correctament.

 

Docents

Miquel Saperas Tuset. Tècnic en disseny i creació multimèdia per la UOC, tècnic en sistemes automàtics i programables i tècnic en informàtica de gestió. És soci fundador i responsable comercial des de fa 10 anys d’Avellana Digital, empresa de serveis d’internet. Ha estat cap de projectes a ReadySoft i World Online i a Agbar Global  Market i director creatiu a Webb Communications a Nova York.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 27 d'octubre de 2011. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible). La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 7, 9 14 i 16 de novembre de 2011

Durada 16 hores

Horari 9.30 a 14.00 hores


Lloc de realització

IDEC (Institut d’Educació Contínua)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134

GBC Comunicació

Plànol

idEC.pdf