Millora del desenvolupament del personal d’atenció al ciutadà. Formació pràctica per incrementar la satisfacció del ciutadà
Objectius
La finalitat d’aquest curs és millorar el desenvolupament del personal que atén els ciutadans, mitjançant una formació pràctica que, aplicada al lloc de treball, permeti incrementar el nivell de satisfacció dels ciutadans-usuaris amb les funcions d’atenció al públic del servei que es tracti.
Al llarg de les sessions formatives, s’abordaran els diferents aspectes que conformen el programa, i s’estudiarà cadascun dels temes des d’una perspectiva multidisciplinària, que té en compte criteris jurídics, psicològics, organitzatius, etc.
La configuració d’aquest curs, els continguts que s’abordaran i la metodologia utilitzada, el fan especialment adequat per a la formació del personal dels serveis d’atenció al ciutadà (oficines d’atenció al ciutadà, serveis 010, etc.), tant abans de l’engegada d’aquests serveis com després, com a mesura per rellançar-los.
Destinataris
El curs s’adreça als treballadors de l’Administració que assumeixen funcions d’atenció al ciutadà, ja sigui de manera presencial o per mitjà de qualsevol altre canal d’atenció (telèfon, Internet, etc.).
Docent
Ángel Luis del Río Fernández, soci-consultor de Consultors de Gestió Pública. Consultor de sector públic a les àrees d’organització, qualitat i recursos humans. Llicenciat en ciències del treball, diplomat en gestió i Administració pública i màster en direcció i gestió pública. Ha estat director d’Organització i Qualitat de l’Ajuntament de Castro Urdiales (2003-2007), on va liderar la implantació i certificació per part d’AENOR del Servei d’Atenció Telefònica al Ciutadà segons la norma ISO 9001:2000. Com a consultor, ha participat en el disseny, la implantació i la millora de diversos serveis d’atenció al ciutadà en institucions de diferent grandària.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 23 de març de 2012. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible). La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.
Edició 1 | Edició 2
Dates 27 i 28 de març i 2 i 3 d’abril de 2012
Durada 21 hores
Horari De 9.30 hores a 14.30 hores els dies 27 de març i 2 d’abril i de 9.00 hores a 14.30 hores els dies 28 de març i 3 d’abril
Lloc de realitzacióIdEC (Institut d’Educació Contínua) Universitat Pompeu Fabra Balmes, 134 08008 - Barcelona
Consultors de Gestió Pública
PlànolidEC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.