Les compres en el sector públic: bones pràctiques per a l'estalvi i la contenció de la despesa



Les compres en el sector públic: bones pràctiques per a l'estalvi i la contenció de la despesa


Objectiu

El curs proposa dur a terme una diagnosi dels trets més importants d’una gestió eficaç i eficient de les compres en el sector públic, enfocada a l'anàlisi de diferents aspectes inclosos en el sistema de gestió de les compres, des d'un punt legal, organitzatiu, de gestió econòmica, pressupostària, etc.

 

Destinataris

Gestors públics, càrrecs electes, personal directiu i de comandament de les administracions públiques amb responsabilitats a les àrees d'Intervenció, Hisenda, Gestió pressupostària, Gestió de compres i magatzem, etc.


Docent

Haizea Corpa Burguillo, sòcia i consultora de Consultors de Gestió Pública. Llicenciada en Dret i especialista universitària en Gestió d'entitats locals per la Universitat del País Basc. És membre del Club d’Avaluador de l’Euskalit (Fundació Basca per al Foment de la Qualitat), i està especialitzada en la implantació de la gestió de processos en serveis i administracions.

Té experiència en el disseny i la implantació de sistemes de compres a diferents administracions públiques i ha impartit formació sobre gestió de les compres i la contractació en el sector públic.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 25 de maig de 2012. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindran en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible). La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 4, 5 i 6 de juny de 2012

Durada 14 hores

Horari de 9.30 a 14.30 hores el dia 4 de juny i de 9.00 a 14.30 la resta dels dies


Lloc de realització

IdEC (Institut d’Educació Contínua)
Universitat Pompeu Fabra
C. Balmes, 134
Barcelona

CONSULTORES DE GESTIÓN PÚBLICA, S.L.

Plànol

idEC.pdf