Millorar l’atenció al ciutadà en una entitat pública



Millorar l’atenció al ciutadà en una entitat pública. Estratègies pràctiques per a la implantació i millora de serveis integrals d'atenció al ciutadà

 

Presentació

Millorar el rendiment del sector públic és una eterna promesa electoral que els gestors públics realitzen als ciutadans i és una exigència que la ciutadania demana al nostre sector públic. És possible millorar el nostre rendiment? ¿Estan les nostres administracions en condicions de trencar els límits establerts i donar sorpreses agradables als nostres ciutadans? Els assistents aconseguiran: tècniques de reflexió per a detectar i rectificar situacions de potencial conflictiu; comprendre i manejar les claus estratègiques de la seva organització; realitzar i gestionar la seva pròpia cartera de serveis.

 

Objectius

Desenvolupar un model organitzatiu que assoleixi una major eficiència organitzativa i que permeti millorar sensiblement la qualitat dels serveis públics prestats per les oficines administratives encarregades d'atendre el públic.

 

Destinataris

Tècnics de l'Administració local catalana amb responsabilitat en els àmbits d'anàlisi, disseny, planificació, gestió, implementació i avaluació de polítiques, programes i serveis públics en les administracions públiques.

 

Docents

Ángel Luis del Río Fernández. Llicenciat en Ciències del Treball i diplomat en Gestió i Administració Pública per la Universidad Carlos III de Madrid. Màster en Direcció i Gestió Pública. Soci-consultor de CGP i consultor del sector públic en les àrees d’organització, qualitat i recursos humans. Professional certificat registrat al CERPER com a gestor de Sistemes de Qualitat per l'EOQ. Certificat d’Aptitud Pedagògica per la Universidad de Cantabria.

 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 5 d'abril de 2013. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1 | Edició 2


Dates 15 i 16 d'abril de 2013

Durada 11 hores

Horari de 9.30 a 14.30 el dia 15 i de 9.00 a 14.30 hores el dia 16


Lloc de realització

IdEC (Institut d’Educació Contínua)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134
08008 - Barcelona

CONSULTORES DE GESTIÓN PÚBLICA, S.L.

Plànol

idEC.pdf