Millorar l’atenció al ciutadà en una entitat pública. Estratègies pràctiques per a la implantació i millora de serveis integrals d'atenció al ciutadà
Presentació
Millorar el rendiment del sector públic és una eterna promesa electoral que els gestors públics realitzen als ciutadans i és una exigència que la ciutadania demana al nostre sector públic. És possible millorar el nostre rendiment? ¿Estan les nostres administracions en condicions de trencar els límits establerts i donar sorpreses agradables als nostres ciutadans? Els assistents aconseguiran: tècniques de reflexió per a detectar i rectificar situacions de potencial conflictiu; comprendre i manejar les claus estratègiques de la seva organització; realitzar i gestionar la seva pròpia cartera de serveis.
Objectius
Desenvolupar un model organitzatiu que assoleixi una major eficiència organitzativa i que permeti millorar sensiblement la qualitat dels serveis públics prestats per les oficines administratives encarregades d'atendre el públic.
Destinataris
Tècnics de l'Administració local catalana amb responsabilitat en els àmbits d'anàlisi, disseny, planificació, gestió, implementació i avaluació de polítiques, programes i serveis públics en les administracions públiques.
Docents
Ángel Luis del Río Fernández. Llicenciat en Ciències del Treball i diplomat en Gestió i Administració Pública per la Universidad Carlos III de Madrid. Màster en Direcció i Gestió Pública. Soci-consultor de CGP i consultor del sector públic en les àrees d’organització, qualitat i recursos humans. Professional certificat registrat al CERPER com a gestor de Sistemes de Qualitat per l'EOQ. Certificat d’Aptitud Pedagògica per la Universidad de Cantabria.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 5 d'abril de 2013. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.
Edició 1 | Edició 2
Dates 15 i 16 d'abril de 2013
Durada 11 hores
Horari de 9.30 a 14.30 el dia 15 i de 9.00 a 14.30 hores el dia 16
Lloc de realitzacióIdEC (Institut d’Educació Contínua) Universitat Pompeu Fabra Balmes, 134 08008 - Barcelona
CONSULTORES DE GESTIÓN PÚBLICA, S.L.
PlànolidEC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.