Planificació estratègica



Planificació estratègica

 

Objectiu

El curs tractarà de conèixer els principals conceptes de la planificació estratègica, les seves eines i els seu procés d’implantació d’una manera directa i pràctica per al seu assoliment.

 

Destinataris

Gestors i tècnics de l’Administració local que necessiten tenir coneixements en l’àmbit de la

planificació econòmica i la gestió del pressupost en un context de contenció econòmica.

 

Docents

Francesc Torrejón. Llicenciat en Ciències Humanes i Socials per la Universitat de Barcelona, diplomat en Educació Social, màster en Direcció Pública per ESADE, mestratge en Direcció i Gestió a l’Administració Local per la Universitat de Barcelona i màster en Gestió Pública Local de l'INAP, Ministeri d’Administracions Públiques. Responsable de gestió administrativa de l’Ajuntament de Mataró, ha estat subdirector general de Recursos Humans i Organització del Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, i director de l’Àrea de Planificació, Innovació i Qualitat del Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 31 de maig de 2013. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 3, 5, 10 i 12 de juny de 2013

Durada 15 hores

Horari 9.30 a 14 hores


Lloc de realització

Centre d’Estudis Adams
C. Bailèn, 126
08009 Barcelona

Centro de Estudios ADAMS Barcelona SA

Plànol

ADAMS.pdf