Administració electrònica. Gestió per processos



Administració electrònica. Gestió per processos

 

Presentació

Els darrers anys, les administracions publiques estan realitzant un profund canvi basat en el desenvolupament de la innovació tecnològica, la reorganització administrativa i la millora contínua dels serveis públics. L’Administració electrònica, com a model d’Administració pública fonamentada en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), és uns del pilars d’aquest canvi.


Destinataris
El curs està adreçat a tot el personal de les administracions públiques, i en especial al personal relacionat amb la informació i els sistemes.


Docent
Antonio Sánchez. Enginyer industrial 1r i 2n cicle per la Universitat Politècnica de Catalunya. Especialitat en Gestió i Organització d'Empreses, amb assignatures específiques com ara Sistemes d'Informació en les Organitzacions, Organització Industrial, Optimització i Simulació, Gestió de Recursos Humans, Comptabilitat i Finances o Administració d'Empreses. Tècnic mitjà de Prevenció de Riscos Laborals autoritzat per l'Autoritat Laboral a Catalunya amb el núm. 002/97/I30D/B


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 9 de novembre de 2015. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari electrònic.

Edició 1


Dates 12, 16, 18 i 23 de novembre de 2015

Durada 20 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores


Lloc de realització

Centre d’Estudis Adams
C. Bailèn, 126
08009 Barcelona

Centro de Estudios ADAMS Barcelona SA

Plànol

ADAMS.pdf