Descarregar
programa en PDF
Presentació
En moltes ocasions les oficines de turisme són un dels primeres contactes que té el visitant amb la destinació, bé sigui de forma personal o a través del correu electrònic o el telèfon. El desconeixement que en ocasions té el turista, la seva incertesa i l’interès per no perdre el temps i poder gaudir d’una una jornada divertida i interessant, fa que el servei d’acollida i informació turística sigui fonamental en l’experiència turística del nostre visitant. Conèixer les seves necessitats i hàbits, les seves expectatives dels serveis i les deficiències existents ens ajudarà, si més no, a iniciar el camí de la millora contínua i, per tant, de la qualitat dels serveis prestats. Iniciarem el camí cap a un sistema normalitzat de qualitat que ens ajudarà a ser més eficaços en la gestió, a incrementar la satisfacció del nostre visitant i, en definitiva, a potenciar la promoció de la nostra localitat com a destinació de qualitat.
Durant aquests dos dies podrem conèixer què vol dir exactament la qualitat i com podrem millorar el nostre servei. A més, coneixerem l’experiència d’una oficina de turisme en el procés d’implantació d’un sistema de qualitat.
Destinataris
Professionals de l’Administració pública en l’àmbit (tècnics, gestors, regidors...) que hi estiguin relacionats.
Docents
Vanessa Mas, diplomada en Turisme i en Publicitat i Relacions Públiques. Gerent del Consorci de Turisme del Cardener (Sant Martí de Torroella). Entre d’altres responsabilitats, treballa en la implantació de les normes de la Q' de qualitat de l’ICTE.
Olga Villacampa, llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Consultora en màrqueting i comunicació turística i mediambiental. Directora i sòcia fundadora de Noema Consulting. Exdirectora de la consultoria turística ATI markefin. Coautora del llibre Màrqueting turístic (Eumo-Editorial), traduït al castellà per Octaedro.
Programa
1. Els serveis claus de les oficines de turisme. Els moments de la veritat
2. En la recerca de la satisfacció del nostre client
a. Dimensions de la qualitat del servei
b. La qualitat percebuda i les expectatives
c. Detecció de deficiències en la qualitat de servei
d. Cercant la millora de la qualitat
3. Sistemes de qualitat. Elements essencials
a. Normalització
b. Acreditació
c. Certificació
4. El Sistema Integral de Qualitat Turística en destinacions (SICTED).
a. Subsectors amb Normes de qualitat i subsectors amb Bones pràctiques
b. Beneficis de la implantació i compromisos per a l’organització
5. Autoavaluació de bones pràctiques en les oficines de turisme. L’experiència d’implantació del sistema de qualitat en l’oficina de turisme del Consorci de turisme del Cardener
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 19 de novembre del 2007. La inscripció és gratuïta i el nombre de places està limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindrà en compte la cobertura territorial, afavorint la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible, i l’ordre de recepció d’aquestes. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat
Edició 1
Dates 26 i 28 de novembre del 2007
Durada 8 hores
Horari 10.00 a 14.00 hores
Lloc de realitzacióFundació UPC Edifici Vèrtex Plaça Eusebi Güell, 6 08034 Barcelona
Fundació Politècnica de Catalunya
PlànolUPC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.