JORNADA Preparats per l’administració electrònica. Benvinguda FUE



JORNADA 

Preparats per l’administració electrònica. Benvinguda FUE

CANVI LLOC DE CELEBRACIÓ

IdEC (Universitat Pompeu Fabra)
Balmes, 134 Barcelona

Presentació

L’entrada en vigor de la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica ha possibilitat la reducció del temps de resposta de les administracions i ha fet efectiva la tramitació electrònica als nostres empresaris abans de l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, de procediment administratiu.

Per tant, tenint present que aquest canvi de tendència en la tramitació de les activitats econòmiques requereix de donar eines i oferir recursos a les oficines d’atenció a l’empresa, a les oficines de gestió de les activitats econòmiques i a tot aquell personal públic de les administracions locals que necessiten conèixer tots aquests serveis i recursos i formar-se en la tramitació electrònica, us oferim la possibilitat de conèixer-ho de primera mà durant aquesta jornada. 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 10 d'abril de 2018. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’hi afavorirà la participació del màxim nombre possible d'ens locals), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol•licituds

Edició 1


Dates 18 d'abril de 2018

Durada 5 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores


Lloc de realització

Auditori de l’idEC (Institut d’Educació Contínua)
Balmes, 134
08008 Barcelona

Plànol

idEC.pdf