Implantació de la tramitació electrònica: per on començar?



Implantació de la tramitació electrònica: per on començar?  En línia

 

Presentació

Ens trobem davant d'una de les temàtiques més apassionants i complexes que puguin tractar-se en l'àmbit jurídic i econòmic d'avui dia. La regulació de l'Administració Electrònica a la nova Llei 39/2015 i la nova configuració del Sector Públic en la Llei 40/2015 és un àmbit de primordial importància en la lluita per la modernització i en la necessària transparència de les administracions públiques, sobretot en un àmbit tan complicat com esdevé el nou paper de les entitats locals com a administracions més properes al ciutadà.

 

Aquest curs pretén mostrar a l'alumne com implementar l'AE al seu municipi, i mostrar-li els aspectes pràctics de més interès al respecte perquè pugui afrontar amb èxit i eficàcia el nou repte de la tramitació d'expedients administratius electrònics en el seu quefer quotidià.

 

Docent
Francisco Antonio Pollino Pedres. És Llicenciat en Dret i funcionari de carrera de l'Administració General de l'Estat des de 1990. És, també, advocat col•legiat i procurador dels Tribunals (no exercent) i Auditor Mediambiental registrat, habilitat per l'Escola Castellà-Lleonesa d'Administració Pública com a formador en les àrees d'Igualtat, Legislació i Recursos Humans.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 28 de maig de 2018. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’hi afavorirà la participació del màxim nombre possible d'ens locals), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds

Edició 1


Dates Del 4 al 29 de juny de 2018

Durada 20 hores

Horari