Curs bàsic de dret administratiu. Les lleis 39 i 40 de Procediment i Règim Jurídic del Sector Públic
PresentacióEn aquest curs es treballarà, mitjançant les principals lleis del Dret Administratiu, els aspectes més significatius d'aquesta matèria i els límits del dret administratiu per garantir la qualitat administrativa i la bona administració (visió preventiva). També es reflexionarà sobre la incidència dels drets, els principis i els valors constitucionals i legals en l’anàlisi de la realitat social, en la interpretació i en l’aplicació de les normes, en l’actuació dels poders públics i en l’actuació dels juristes.
Docent Marcos Castro. Llicenciat en Dret, advocat en les àrees de Dret Civil, Penal i Administratiu. Especialitzat en l’àrea de Procediment Civil i Penal. Soci administrador de la societat ACM Advocats SCP.
Si no fos possible dur a terme el curs de manera presencial, aquest se celebrarà per mitjà d’una plataforma digital.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 21 de setembre de 2020. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol•licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.
Edició 1 | Edició 2 | Edició 3
Dates 28 i 30 de setembre, i 13, 15 i 20 d’octubre de 2020
Durada 30 hores
Horari De 9.00 a 14.30 hores
Lloc de realitzacióIdEC (Institut d’Educació Contínua) Universitat Pompeu Fabra Balmes, 134. Barcelona Si no fos possible dur a terme el curs de manera presencial, aquest se celebrarà per mitjà d’una plataforma digital.
Centro de Estudios ADAMS Barcelona SA
PlànolidEC.pdf
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.