Comunicar serveis públics amb eines de màrqueting digital



Curs en línia
Comunicar serveis públics amb eines de màrqueting digital

 

Presentació

Tots creiem conèixer què és i per a què serveix Internet avui dia, però això no és del tot cert. Internet és una xarxa viva que canvia i evoluciona amb una rapidesa sorprenent. La majoria de les empreses s'esforcen per dissenyar pàgines web que agradin als seus clients, però desafortunadament moltes d'elles desconeixen, o simplement s'obliden que, per a aconseguir el nivell de visibilitat a Internet desitjat és necessari disposar d'una correcta estratègia online que aconsegueixi integrar tots els processos publicitaris i comercials a la Xarxa. Aquí és on entra en joc el posicionament. Quan parlem de posicionar correctament un lloc web, parlem de la inclusió de paraules claus; els termes que buscaran els potencials usuaris. Fer entendre això i aplicar-ho a l’Administració és el que es pretén amb aquest curs.

 

Docents
Lorena García. Llicenciada en Pedagogia, experta en la impartició i dinamització de projectes d’e-learning.

Nuria Suarez. Llicenciada en Informàtica amb més de deu anys d’experiència en la tutorització d’accions formatives d’e-learning. Té formació específica en Big data, Community Manager i anàlisis de dades.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 29 de setembre de 2020. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.

Edició 1


Dates Del 6 d’octubre al 15 de novembre de 2020

Durada 40 hores

Horari


Lloc de realització

en línia