Gestió de la comunicació en situacions de crisi i emergències



 

Curs en línia
Gestió de la comunicació en crisis i emergències

 

Presentació
Com gestionar la comunicació en plena crisi? Què puc dir i què no puc dir? I com ho haig de dir? Com estar preparats per a la comunicació d’emergències?

Vivim temps difícils, en els quals ens trobem contínuament situacions de comunicació de crisi i els resultats no sempre són els que esperem.

A la sessió explorarem quins són els condicionants que fan especialment complexa la comunicació en crisis i emergències, i quines són les claus per fer una òptima comunicació en aquests escenaris.

Avaluarem la comunicació que s’ha realitzat i s’està realitzant en el context de la COVID 19, i realitzarem exercicis pràctics de declaracions en el context d’una crisi. Finalment donarem unes pautes clares d’actuació aplicables a qualsevol situació. 

 

Docents 
Ferran Ramon-Cortes i Montaner. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i MBA per ESADE. Fundador i director de l’Institut 5 Fars, dedicat a la formació en habilitats de comunicació personal. Des de la seva creació el 2008 ha realitzat més de 1.500 tallers per a més de 30.000 participants. És autor de diversos llibres sobre comunicació entre els quals destaca “L’Illa dels 5 Fars”. Col·labora habitualment en mitjans de comunicació com Catalunya Ràdio o TV3.

Júlia Ruíz Soto. Llicenciada en Sociologia i dissenyadora gràfica. Sòcia col·laboradora de l’Institut 5 Fars des del 2018. Especialista en posada en escena i en la conceptualització
disseny de presentacions i intervencions. Realitza seminaris de formació en el context de l’Institut.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 8 de febrer de 2021. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.

Edició 1 | Edició 2


Dates 17, 22 i 24 de febrer de 2021

Durada 7.5 hores

Horari De 9.30 a 12.00 hores


Lloc de realització

El curs es realitzarà en línia per mitjà de la plataforma Zoom.
Requeriments
És imprescindible disposar d’un ordinador amb connexió a Internet, amb càmera i micròfon activat durant el curs. Es requerirà una participació activa a l’acció formativa.