ESTABILITZACIÓ DE L’OCUPACIÓ PÚBLICA. Darrera oportunitat per a modificar les Ofertes publicades i per a elaborar, amb criteris d’eficàcia i legalitat, les Bases de Selecció



 

CURS HÍBRID
ESTABILITZACIÓ DE L’OCUPACIÓ PÚBLICA. Darrera oportunitat per a modificar les Ofertes publicades i per a elaborar, amb criteris d’eficàcia i legalitat, les Bases de Selecció


Objectius
Aquesta acció formativa, estructurada i desenvolupada de forma molt pràctica tractarà de la possibilitat d'incorporar modificacions a les OOP’s, ja publicades (fruit d'errors comesos en la concepció de les places a incloure en aquests processos), i de la necessitat d'elaborar, de manera precisa, les Bases de Selecció. 

Docent 
Miguel García Rescalvo. Advocat. Ha estat cap de contractació i compres de l’Ajuntament d’Alcorcón (Madrid) (1980-85). Consultor a les administracions públiques des de 1985, cap de projectes de consultoria des de 1986, soci fundador i director de “Consultores de Gestión Pública, S.L.” des de 1997 fins al 2014 i soci director de “Defensa Pública Abogados, S.L” des de 2003. Com a consultor i assessor està especialitzat en temes jurídics-organitzatius i, en particular, en Contractació Administrativa, Funció Pública i Recursos Humans; ha realitzat treballs de consultoria en unes 100 institucions, assessorament jurídic en altres 100 institucions i ha impartit cursos de formació en 120 institucions aproximadament. És professor de l’INAP en la Diplomatura de Direcció Pública Local. Corresponsable de la Secció “Esquemes Pràctics” de la Revista “Contratación Administrativa Práctica” que edita La Ley i dirigeix José Antonio Moreno Molina.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 2 de novembre de 2022. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.

Edició 1


Dates 8 de novembre de 2022

Durada 5 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores


Lloc de realització

La sessió se celebrarà en format híbrid, presencialment des de l'UPF-BSM (Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra), al carrer de Balmes, 134, de Barcelona, i en streaming per mitjà de la plataforma Zoom.

Accés a les Videoconferències

Plànol

UPF_BSM.pdf