Seminari d'actualització de Funció Pública Local



Descarregar

programa en PDF

 

 

Seminari d’actualització de

Funció Pública Local 

 

Reflexions al voltant de la carrera professional, les situacions administratives i els nous instruments de selecció i de provisió de llocs de treball en base a l’EBEP

 

Presentació

 

L’entrada en vigor el passat mes de maig de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP) –amb la voluntat de constituir la norma bàsica de referència per a tota l’ocupació pública– ha introduït alguns nous interrogants als importants dubtes que planteja, per a l’operador jurídic, l’aplicació de la dispersa, variada i prolífica normativa en matèria de funció pública que es troba en vigor en aquests moments en el nostre ordenament jurídic.

 

En la línia encetada en la passada sessió del Seminari, es dedicarà la primera part d’aquesta sessió a la identificació de quina ha de ser la norma aplicable en els àmbits de la carrera i la promoció professionals i de les situacions administratives.

 

A continuació es tractarà un aspecte que genera alguns interrogants arran de la promulgació de l’EBEP, com són els canvis que s’han produït en  l’accés a l’ocupació pública i l’aparició de nous instruments de gestió en un àmbit tan cabdal com la selecció del personal al servei de les nostres administracions. S’analitzaran experiències dutes a terme en aquest àmbit, en les quals es van aplicar les noves tècniques que ara l’EBEP permet generalitzar en matèria de selecció, i s’oferiran un seguit de reflexions al voltant d’aquests instruments innovadors pel que fa al seu grau d’aplicabilitat als diversos processos de selecció i provisió que es duen a terme en les administracions locals catalanes.

 

 

Programa

Anàlisi de la normativa aplicable en la funció pública local en els àmbits de carrera, promoció interna i situacions administratives
Manuel Férez Fernández, professor de  la Facultat de Dret  d’ESADE  i de l’Institut de Direcció i Gestió Pública

Experiències i reflexions sobre els nous instruments per a la selecció de personal i la provisió de llocs de treball. Aportacions de l’EBEP
Maria Teresa Jiménez, Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya

 

Direcció del Seminari

 

M. Carme Noguer, cap de Recursos humans de l’Ajuntament de Manlleu

 

 

Metodologia

 

Per tal d’incrementar el nivell pràctic de la sessió s’obre un termini, que finalitzarà el dia 4 d’abril, per trametre consultes sobre les qüestions que es presentaran a la sessió, i que contestaran els ponents en el decurs d’aquesta.

 

Podeu adreçar les consultes a la bústia e.revilla@fmc.cat indicant a quina ponència fan referència.

 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 4 d’abril de 2008. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat

Edició 1


Dates 14 d'abril de 2008

Durada 4 hores

Horari 9.00 a 13.30 hores


Lloc de realització

Auditori de l’IDEC (Institut d’Educació Contínua)
Balmes, 132
Barcelona

Plànol

idEC.pdf