CURS PRESENCIAL Habilitats socials en l'atenció a la ciutadania i resolució de queixes
Presentació Aquest curs treballa sobre un doble enfocament. El primer se centra en les habilitats socials i emocionals que necessita un professional d'atenció a la ciutadania, i el segon en com abordar la interacció amb el ciutadà amb l'objectiu d'atendre'l amb efectivitat sense que això suposi un gran desgast per a aquest professional.
Amb aquesta formació els tècnics i tècniques es nodrirà amb habilitats i estratègies que permeten fluïdesa i destresa en l'atenció a la ciutadania, combinant tant la comunicació verbal i la no-verbal.
Aquesta formació pretén revertir en millorar les competències personals (consciència d'un mateix, autogestió de comportaments, regulació emocional, adaptabilitat…) i socials (habilitats que milloren la comprensió dels estats emocionals dels altres, comportaments i motivacions) del/la tècnic/a, i facilita respondre amb eficàcia a les relacions interpersonals.
Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats sòcio-emocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l'inici i final de la formació. Això els servirà per a orientar de manera més específica el seu procés de millora i, una vegada finalitzat el curs, obtindran un feedback sobre els seus assoliments durant la formació i acompliment.
Docents Joaquín Muñoz. Llicenciat en Sociologia i Màster en Intel·ligència Emocional per la Universitat de Barcelona; diplomat en Treball Social i Màster en Acció Participativa per la UPO (Sevilla); amb més de 20 anys treballant amb persones. És especialista en intel·ligència emocional i en com atendre les persones, practicant i formador en mindfulness, amb alt coneixement sobre dinàmiques grupals; expert a l'hora de treballar i desenvolupar competències i habilitats en els participants mitjançant accions vivencials. Conferenciant, escriptor i melòman practicant.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza a les 15 hores del dia 11 de març de 2024. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.
Edició 1 | Edició 2
Dates 18, 20 i 25 de març, i 3, 5 i 8 d’abril de 2024
Durada 24 hores
Horari 9.30 a 14.00 hores
Lloc de realitzacióUPF-BSM (Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra) Balmes, 134 Barcelona Com arribar-hi
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.