Com gestionar les crisis en xarxes socials



CURS PRESENCIAL
Com gestionar les crisis en xarxes socials


Presentació

Les Xarxes Socials estan construïdes en base a tecnologia i els algoritmes decideixen quins continguts dels que publiquem visualitzen els nostres seguidors i quins no. Cada xarxa social té un algorisme propi i conèixer-los en profunditat és imprescindible per tenir èxit amb la nostra estratègia social.


Docents
 
Pilar Yépez Molina. Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 29 d'abril de 2025. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.

Edició 1


Dates 6 i 13 de maig de 2025

Durada 10 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores (amb 30 minuts de pausa)


Lloc de realització

UPF-BSM (Barcelona School of Management)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134. Barcelona

Com arribar-hi