Com gestionar les crisis en xarxes socials

Les xarxes socials funcionen gràcies a algoritmes que determinen quins continguts arriben als nostres seguidors i quins queden ocults. Comprendre aquests algoritmes, que són diferents en cada plataforma, és fonamental per aconseguir èxit en l’estratègia de comunicació social.



CURS PRESENCIAL
Com gestionar les crisis en xarxes socials


Presentació

Les Xarxes Socials estan construïdes en base a tecnologia i els algoritmes decideixen quins continguts dels que publiquem visualitzen els nostres seguidors i quins no. Cada xarxa social té un algorisme propi i conèixer-los en profunditat és imprescindible per tenir èxit amb la nostra estratègia social.


Docents
 
Pilar Yépez Molina. Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 29 d'abril de 2025. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.

Edició 1


Dates 6 i 13 de maig de 2025

Durada 10 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores (amb 30 minuts de pausa)


Lloc de realització

UPF-BSM (Barcelona School of Management)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134. Barcelona

Com arribar-hi