Curs bàsic de la llei de contractes



CURS PRESENCIAL

Curs bàsic de la Llei de contractes 


Presentació
Aquest curs està especialment dissenyat per al personal de l’Administració Pública que vol adquirir o actualitzar els coneixements fonamentals sobre la normativa i els procediments relacionats amb la contractació pública.

Al llarg de la formació, explorarem els aspectes clau de la Llei de Contractes del Sector Públic. Aquesta formació proporciona una base sòlida per comprendre i aplicar amb èxit els processos de contractació pública d’acord amb la normativa vigent. 


Docent
s
Marcos Castro. Llicenciat en Dret, advocat en les àrees de Dret Civil, Penal i Administratiu. Formador jurídic especialitzat en administracions públiques.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza a les 15.00 h del dia 26 de juny de 2025. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’hi afavorirà la participació del màxim nombre possible d'ens locals), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds.

Edició 1 | Edició 2 | Edició 3 | Edició 4


Dates 4, 11 i 18 de novembre de 2025

Durada 15 hores

Horari 9.00 a 14.30 hores


Lloc de realització

UPF-BSM (Barcelona School of Management)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134. Barcelona

Com arribar-hi