Seminari d'actualització de Funció Pública Local



Descarregar

programa en PDF

 

 

Seminari d’actualització de 

Funció Pública Local 

 

 

Novetats introduïdes per l’Avantprojecte de llei de mesures d’ocupació pública i conciliació

 

Presentació

 

Fent ús de les competències atribuïdes per l’article 136 de l’Estatut d’autonomia de Catalunya, la Generalitat de Catalunya ha elaborat un Avantprojecte de llei de mesures d’ocupació pública i conciliació, d’aplicació per a tots els funcionaris públics del nostre país. Aquest Avantprojecte de llei pretén dur a terme un desplegament parcial de les previsions efectuades en l’Estatut bàsic de l’empleat públic i aborda aspectes relatius a l’ordenació i a l’estructura de l’ocupació pública; a l’accés i la selecció del personal al servei de les nostres administracions públiques, i introdueix novetats en matèria de conciliació de la vida laboral, personal i familiar.

Les novetats que introduirà aquesta Llei, juntament amb quin serà en un futur el paper de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya en matèria de selecció de la funció pública local, seran els aspectes que centraran aquesta sessió, que anirà a càrrec dels representants del Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya, que és qui ha elaborat aquest avantprojecte normatiu.

 

 

Programa

Presentació de l’Avantprojecte de llei de mesures d’ocupació pública i conciliació
Teresa Aragonès, secretària general de Funció Pública i Modernització de l’Administració del Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya

Anàlisi de l’Avantprojecte de llei de mesures d’ocupació pública i conciliació
Leonor Alonso, directora general de Funció Pública del Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya

Novetats introduïdes pel projecte de Decret d’àmbits funcionals de la Generalitat de Catalunya com a instrument d’ordenació dels llocs de treball de personal funcionari
Juliana Vilert, subdirectora general de gestió de Recursos humans del Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya

 

El nou paper de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya en matèria de selecció de la funció pública local

Carles Ramió, director de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya

 

 

Direcció del Seminari

 

M. Carme Noguer, cap de Recursos Humans de l’Ajuntament de Manlleu

 

 

Metodologia

 

Per tal d’incrementar el nivell pràctic de la sessió, s’obre un termini fins al dia 30 de maig per trametre consultes sobre les qüestions que s’hi presentaran i que els ponents contestaran en el decurs de la sessió.

 

Podeu adreçar les consultes a la bústia e.revilla@fmc.cat i indicar a quina ponència fan referència.

 


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza el dia 30 de maig de 2008. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre d’ajuntaments possible) i l’ordre de recepció de les inscripcions. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat

Edició 1


Dates 10 de juny de 2008

Durada 4 hores

Horari 9.00 a 13.00 hores


Lloc de realització

Auditori de l’IDEC (Institut d’Educació Contínua)
Balmes, 132
Barcelona

Plànol

idEC.pdf