Aplicacions de productivitat amb IA

Aplicació de la intel·ligència artificial, a través d’eines com Copilot, per agilitzar tasques quotidianes com la redacció, la traducció, l’anàlisi de dades i la gestió de documents, i millorar l’eficiència i la productivitat.



CURS PRESENCIAL
Aplicacions de productivitat amb IA


Presentació

La irrupció de la intel·ligència artificial està transformant la manera de treballar a les organitzacions. Més enllà de la generació automàtica de textos, les noves eines d’IA permeten agilitzar processos, automatitzar tasques repetitives i millorar la productivitat en activitats quotidianes com la gestió documental, l’anàlisi de dades, l’elaboració de presentacions, les traduccions, les transcripcions o la cerca i síntesi d’informació.

Aquest curs ofereix una visió pràctica de les principals aplicacions d’IA orientades a la productivitat professional. Els participants coneixeran els conceptes bàsics sobre el funcionament de la IA i aprendran a utilitzar eines com ChatGPT, Microsoft Copilot i les aplicacions d’intel·ligència artificial de l’ecosistema Google per optimitzar les seves tasques diàries.

Mitjançant demostracions, exercicis i casos reals, s’exploraran les funcionalitats més avançades d’aquestes eines i les possibilitats que ofereixen per millorar l’eficiència, la qualitat dels resultats i la presa de decisions en entorns de treball. L’objectiu és proporcionar criteris i recursos pràctics perquè els participants puguin incorporar la IA de manera immediata i efectiva a la seva activitat professional.


Docents

Pilar Yépez Molina. Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.


Inscripcions

El termini d’inscripció finalitza a les 15.00 h del dia 9 d'octubre de 2026. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d'ens locals), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds

Edició 1


Dates 15 i 22 d'octubre de 2026

Durada 10 hores

Horari 9.00 a 14.30 h


Lloc de realització

UPF-BSM (Barcelona School of Management)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134. Barcelona

Com arribar-hi