En un curs que la Federació de Municipis de Catalunya ha programat per als dies 9, 16, 23 i 30 d’abril, us oferim una visió completa i pràctica sobre el funcionament de la funció pública local, essencial per comprendre l’organització i gestió del personal al servei de l’administració

A través d’una metodologia participativa i amb la combinació de teoria i pràctica per facilitar l’assimilació dels conceptes bàsics, les persones participants coneixeran la normativa aplicable, els requisits d’accés, els drets i deures del personal, així com els sistemes de selecció i promoció






04/03/2026

Aquesta activitat formativa està adreçada al personal administratiu i tècnic que vol iniciar-se en matèria de funció pública. Parlarem de la normativa de referència, del personal al servei de l’Administració local, dels requisits d’accés a la funció pública local, de la pèrdua de la condició de funcionari públic, de situacions administratives, dels drets econòmics, de l’estructura del personal al servei de l’Administració local, del règim disciplinari, dels triennis, el grau personal i la consolidació, de la carrera administrativa, del personal funcionari d’habilitació nacional, de la plantilla del personal i l’oferta pública d’ocupació, de les formes de provisió de llocs i la promoció interna, i dels sistemes selectius, els òrgans de selecció i les convocatòries.

És una formació ideal per a qui vulgui entendre les claus del règim jurídic i professional dels empleats públics locals.

El termini d’inscripció finalitza el dia 31 de març de 2026.