Lloc: Fira Barcelona – Gran Via. Data: Del 2 al 5 de març. Aquesta edició centra la mirada en l’ètica de la intel·ligència artificial, la indústria quàntica i les darreres novetats

21/01/2026

Sota el títol ‘L’era del coeficient intel·lectual’, la nova edició del Mobile World Congress, el congrés tecnològic més gran i més influent del món, centrarà la mirada en l’ètica de la intel·ligència artificial i la indústria quàntica, i mostrarà les darreres novetats tecnològiques i les últimes propostes innovadores i transformadores.

L’objectiu és posar el focus en la consciència digital.En aquesta línia, es plantejaran diferents temes que configuraran la nova edició i que aniran des de la intel·ligència artificial fins a la reinvenció empresarial, explorant les tecnologies, les idees i les persones que impulsaran la nova onada d’innovació.En aquesta nova era del coeficient intel·lectual, el camí transitarà a través d’una connexió més intel·ligent: idees humanes liderant la tecnologia, l’impacte comercial i el progrés social. Un cop més, la nova edició del Mobile World Congress comptarà amb destacades persones ponents i reunirà institucions, organitzacions i empreses.