Resolució CLT/3500/2026, de 23 de setembre, per la qual es dona publicitat a l'Acord del Consell d'Administració de l'Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural d'ampliació de la dotació pressupostària de la convocatòria per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a l'execució d'obres i per a l'adquisició i la instal·lació d'equipaments als museus de Catalunya per al període 2026-2028 (ref. BDNS 916174)
05/10/2026
Objecte
La Resolució CLT/3500/2026, de 23 de setembre, dona publicitat a l’acord de l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (OSIC) que amplia la dotació pressupostària de la convocatòria de subvencions per a l’execució d’obres i l’adquisició i instal·lació d’equipaments als museus de Catalunya per al període 2026-2028.
La convocatòria, concedida en règim de concurrència competitiva, disposava inicialment d’una dotació de 2.700.000 euros. Amb aquesta Resolució, el pressupost s’incrementa en 450.000 euros, de manera que la dotació total de la línia queda fixada en 3.150.000 euros.
L’ampliació es distribueix en 150.000 euros addicionals per anualitat, de manera que cadascuna de les anualitats pressupostàries previstes passa de 900.000 a 1.050.000 euros.
Així mateix, es manté l’aportació de 150.000 euros de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, que permet que els museus de la demarcació de Lleida disposin d’una quantia suplementària.
La Resolució no obre una nova convocatòria ni modifica el seu objecte, sinó que incrementa els recursos disponibles de la convocatòria aprovada mitjançant la Resolució CLT/2193/2026, de 25 de juny.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.