Mitjançant la Resolució de 13 de febrer de 2019, de l’INAP, publicada al BOE número 40, de 15 de febrer de 2019, es convoquen activitats formatives classificades segons la modalitat i les àrees descrites al seu annex. La informació publicada a l'annex es pot ampliar en la fitxa descriptiva de cada activitat formativa disponible a la pàgina web de l'INAP. S'hi detallen els objectius d'aprenentatge, continguts, perfil idoni, horari, lloc de celebració, així com una altra informació d'interès

19/02/2019

Podran participar en les activitats formatives relacionades a l'annex els empleats públics que prestin serveis a través d'una relació de caràcter funcionarial o laboral a l'Administració local. Els requisits específics de participació per a cada acció formativa es detallen a l'annex.

Qui desitgi participar en les activitats formatives convocades en l'annex haurà d'emplenar la corresponent sol·licitud electrònica. L'accés a aquesta sol•licitud es pot realitzar des del catàleg de formació, on es poden localitzar les activitats que es troben en període d'inscripció. També es pot accedir a http://www.inap.es/formacion-en-tic. Per realitzar la inscripció serà necessari comptar amb l'autorització prèvia del superior jeràrquic.

A l'efecte de formalitzar l'autorització, el sistema d'inscripció permetrà descarregar la sol•licitud, que s'ha de conservar, ja que podrà ser requerida per l'INAP en qualsevol moment. Es podrà presentar fins a un màxim de tres sol•licituds per persona en aquesta convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el «Butlletí Oficial de l'Estat».

En cas d'incidències en la realització de la sol·licitud electrònica ha de posar-se en contacte amb el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU a través del correu electrònic cau@inap.es