Davant la situació excepcional d’estat d’alarma provocada pel coronavirus SARS-COV-2, des de l’AOC s'estan adoptant totes les mesures que estan al seu abast per garantir la continuïtat dels serveis que ofereixen i ajudar a les administracions públiques i a la ciutadania de Catalunya a superar aquesta crisi






15/03/2020

La voluntat és mantenir tota l’activitat planificada, dins de les restriccions aprovades per l’estat d’alarma. Així doncs:

  • Continuen amb la gestió operativa: pels canals digitals que ja s'utilitzen habitualment: correu electrònic, telèfon mòbil i aplicacions de gestió específiques.
  • Mantenen les reunions previstes per videoconferència. L’AOC posa a disposició la solució tecnològica Microsoft Teams per a fer-ho possible. Els participants en la videoconferència no cal que disposin de cap llicència, ni de cap programari pre-instal·lat.
  • Per a dubtes, incidències o suggeriments, els canals generals de contacte són:
Els proveïdors de serveis i de tecnologia han confirmat que garanteixen la continuïtat de les seves tasques.