Vivim temps difícils en els quals ens trobem contínuament situacions de comunicació de crisi i els resultats no sempre són els que esperem

Per saber com hem de gestionar la comunicació en plena crisi i com estar preparats per a la comunicació d’emergències, la Federació de Municipis de Catalunya ha programat una segona edició del curs per als dies 1, 3 i 8 de març, en el que explorarem quins són els condicionants que fan complexa aquesta comunicació i quines són les claus per fer-la més òptima






24/02/2021

Durant el curs, que està adreçat principalment a responsables polítics, directius i personal amb responsabilitat en les àrees de comunicació, informació i atenció als ciutadans i participació ciutadana, avaluarem la comunicació que s’ha realitzat i s’està realitzant en el context de la COVID 19, i realitzarem exercicis pràctics de declaracions en el context d’una crisi. També donarem un seguit de pautes clares d’actuació aplicables a qualsevol situació.

Aquesta acció formativa es realitza en línia per mitjà de la plataforma Zoom, i està dividida en tres sessions de 2:30h de durada. A la primera es tractaran les bases de la comunicació, la segona es dedicarà a l’organització de la comunicació; i la tercera es basarà en la comunicació a la pràctica.

És imprescindible disposar d’un ordinador amb connexió a Internet, amb càmera i micròfon activat durant el curs.