• Descarregar Google Play Store
  • Descarregar Apple Store
  • E-Mail
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS
  • Flickr
Curs de l'FMC per potenciar les habilitats socials en l'atenció a la ciutadania
Curs de l'FMC per potenciar les habilitats socials en l'atenció a la ciutadania


La Federació de Municipis de Catalunya ha programat una nova acció formativa amb l'objectiu de proporcionar les eines i tècniques que permetin al personal d’atenció a la ciutadania, donar el millor servei i gaudir de la seva feina. La durada del curs és de 16 hores i serà eminentment pràctic, amb diversos exercicis i pràctiques que realitzaran els participants durant les sessions. Es desenvoluparà els dies 6, 13, 20 i 27 d’octubre de 2021

09/09/2021

Tractar amb persones no sempre és fàcil. Necessitem predisposició, una actitud adequada, i les habilitats socials que ens permetin interaccionar de forma correcta amb tot tipus de ciutadans i ciutadanes. A més, per nosaltres pot suposar una activitat molt enriquidora i alhora estressant, pel que disposar de tècniques que ens permetin gestionar els nostres estats emocionals, pot resultar extremadament útil.

El curs treballa des d’un doble enfocament. El primer se centra en les habilitats socials i emocionals que necessita un professional de l’atenció ciutadana, i el segon, en com abordar la interacció amb el ciutadà/ana per servir-lo de manera efectiva i alhora que no suposi un gran desgast per al professional. Pretén nodrir el personal tècnic d'habilitats i estratègies que permetin millorar la fluïdesa i la destresa en l’atenció a la ciutadania, combinant la comunicació verbal i la no verbal.

Aquesta formació de l'FMC pretén aportar eines per millorar les competències personals (autoconsciència, autogestió de comportaments, regulació emocional, adaptabilitat...) i socials (habilitats que milloren la comprensió dels estats emocionals dels altres, comportaments i motivacions) del tècnic; facilita la resposta efectiva a les relacions interpersonals.

Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats socioemocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l’inici i final de la formació. Això els servirà per orientar de manera més específica què han de millorar i després, en acabar el curs, obtindran un feedback sobre els seus èxits durant la formació.





Relacionats:

/ ENLLAÇOS
Programa i inscripcions


BANC DE BONES PRÀCTIQUES
ODS - FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
CODI DE RÈGIM LOCAL
FORMACIÓ
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC
BANC DE BONES PRÀCTIQUES
FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
PERFIL DEL CONTRACTANT
CODI DE RÈGIM LOCAL
FORMACIÓ
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC