A partir del 4 d'octubre la Federació de Municipis de Catalunya organitza una acció formativa en línia amb l'objectiu que totes les persones que hi participin coneguin i millorin les seves competències per cobrir un lloc de secretari o secretària






25/07/2022

En finalitzar l'acció formativa, les persones participants hauran incrementat els seus coneixements i capacitats per a:

- Atendre el telèfon de manera correcta i resoldre de manera eficient les gestions realitzades per aquest mitjà.

- Mantenir organitzada la documentació aplicant aquells criteris útils perquè un sistema d'arxiu electrònic resulti eficient.

- Recolzar en l'organització d'espais, mitjans materials i documentals emprats en el desenvolupament de reunions.

- Realitzar la finalització professional de comunicats escrits i altres documents, preservant la seva confidencialitat.

- Propiciar i mantenir un clima relacional adequat per al bon acompliment en funcions de secretaria.

- Optimitzar la gestió del temps propi i aliè, aplicant les tècniques per a prioritzar, planificar i delegar tasques.

- Salvaguardar la confidencialitat en les comunicacions i millorar l'eficàcia comunicativa en l'àmbit de l'organització.

- Planificar, preparar, moderar i, en el seu cas dirigir, una reunió de treball eficient

- Afrontar les situacions o esdeveniments en els quals es requereixi recórrer al protocol, o bé, assessorar altres persones sobre com comportar-se o actuar en aquests casos.